Jag läser att Fotografiska har 400 000 besökare på ett år. Vad har jag, nästan 300 000 som går in o kollar på ett år. Hur många jobbar på Fotografiska? Hur många olika utställningar har de på ett år? Hur mycket pengar tjänar de? Mycket....

Åså, jag då. Ensam driver jag den här bloggen. Ensam sitter jag och skriver mina skruvade inlägg. Ensam presenterar jag bilderna som ni aldrig glömmer, eller så vill ni glömma dom direkt. Har ni någon aning om hur många som tycker mina bilder usla, som tycker de håller en medioker kvalitet, som tycker och tycker... och vet ni hur dåliga fotografer dom oftast är själva? Haha, rent för jävla usla, de kan inte ens sikta rätt med kameran, men åsikter har dom.

Jesus, åsikter, åsikter, men jag välkomnar också dessa missanpassade själar i min fabrik. Välkomna, alla är välkomna.

När jag skrivit detta är det dags att, i denna hemliga blogg, som jag strax ska släppa loss för allmänheten, att komma till det väsentliga: DONATIONSKNAPPEN. Längst ner, efter inläggen. Tryck så tummarna glöder. Tackar på förhand.

Kommentarer

Populära inlägg