Kände att jag behövde ett brake, fikade på ett ställe där spisen rök in, hela lokalen blev rökhärjad, alla fönster och dörrar öppnades och plötsligt blev det minus 17 grader inomhus.

Gav upp, tog en runda i Åres cykelbutik. Vackra cyklar. En skön lirare visade mig runt i butiken, nästan allt fick jag se. Från kortärmade cykeltröjor till långärmade, cyklar, skor, rubbet. Hans visning var skön, kärleksfull.

Sedan gick jag och tog årets tredje semla. Ville ha en liten, fick en stor. Vet inte vad det betyder, men det känns som om det var ett tecken på en rejäl arbetsperiod ett tag. Idag var vädret så man inte log, disigt, rått, skittrist.

Jag har en del att samla ihop. Jag går igenom mina bilder. Det måste man göra hela tiden. Det är så man håller den uppdaterade. Ser att Malmö ska få ett stort fotoställe. Det låter lovande.

Jag är verkligen i ett flow nu. Det gäller att förvalta. Tänk på det. Förvalta.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg