Konsten i mitt liv är att uppleva och sedan uttrycka. Många är hyggliga och domerar en slant. Tack, jättemycket tack för det.

Under mina inlägg finns en doneringsknapp eller ett nordeakontonr om du vill slänga in en krona eller två och stödja den här bloggen.

Där finns också olika länkar till böcker jag gjort på Blurb, till min Facebooksida och till min hemsida. Kolla gärna, köp gärna en bok också. På Blurb blir de ganska billiga.

Framtiden nu då? Först ska jag vara några månader i skogen, försöka göra en ny bok om skidandet. Sedan, då jag kommer hem, planerar jag två Workshops, en i början av maj och en i mitten av augusti. Den i maj i Stockholm och den i augusti på den grekiska ön Naxos.

Mellan det ska jag försöka resa lite i sverige, se vad som sker med vår konflikt med Fotografiska och göra en liten utställning i slutet av februari på ett fik i Stockholm.

Det är väl  Framtiden just nu. Precis just nu ska jag gå och kolla min skidutrustning, kolla min kamera och ladda för i morgon.

Kommentarer

Populära inlägg