Måste erkänna att jag är lite förtjust i den här hunden. Annars är det väl den här perioden då de mest ointressanta samtalen förs? I alla fall ser jag inte så mycket som jag förmår plocka in.

Jag har en massa grejer som jag undrar hur det gick med, egentligen? Syrien, Egypten, alla dessa tiggare som nu ses överallt i Sthlm, boendet, hyrorna,.... listan kan göras hur lång som helst, men jag erkänner gott att även om jag vill, kan och orkar jag inte ge mig in i att tänka och fundera om allt detta.

Hur mycket kan man begära av en människa? Just det, grundfrågan är vad man kan begära av en människa?

Kommentarer

  1. Människan är en skör varelse, ja. Ibland som en stridsspets, ibland slumrandes bland multnande löv. Whatever...
    Jycken e fin. Nos som en penis.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg