När jag gjorde min bok om Cafe Spuntino så visste jag redan från början att det skulle bli en bok. Så är det med allt jag gör i bokväg. Jag har alltid en bokplan då jag plåtar. En bok och en utställning. Det är alltid målet. Just nu håller jag på med en bok om att åka skidor, vara i en fjällmiljö.

Det fungerar alltid. Samtidigt har jag andra mål, tex att se hur bra jag kan bli som skidåkare. Det går faktiskt framåt. Det är kul, egentligen går allting framåt i mitt liv. Kärleken, fotot, skrivandet, fysiken, skidåkningen, cyklingen, allt är toppen.

Det är bara en grej som blir allt sämre. Pengarna. Så, dags att påminna om donationsknappen. Den här boken om Spuntino kan ni se under inläggen här i bloggen. Den finns på Blrub.

Kommentarer

  1. Jag är mycket glad att du gjorde boken om Spuntan och tiden där. Det är så jävla skönt när man har dåligt minne som jag att få tidsresa i boken. Saknar det, men nu är en annan tid. Vad för slags vet jag inte. Men det lär visa sig. Sluta aldrig göra böcker! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg