JH Engström och har lagt upp en ny Facebooksida med Atelier Smedsby. Finns en hel del godsaker att kolla på där. Själv har jag tagit fram cykeln. Jag har också öppnat alla mina Blurbböcker(10 st) helt så alla får läsa dom gratis. ( Klicka på länkarna under bilderna i bloggen).

Jag gör det också som en kulturpolitisk protest för nu har det gått så långt att vi har kanske fler läsare och betraktare än någonsin, men vi har aldrig fått så lite betalt för vårt arbete. Som sagt: alla är välkomna att kolla och läsa och skulle du få en tanke på att du kanske skulle vilja betala för underhållningen så finns en donationsknapp du kan använda. Lev väl, cykeln är ute och en ny säsong börjar.

Många frågar mig vad som sker med Fotografiska och vår konflikt. Rent ut sagt så händer inte ett skit. Fotografiska håller på med någon förhalningstaktik, kommer inte till skott osv,,,så snart återstår bara att skicka in värsta fakturan och se hur dom reagerar.

Kommentarer

Populära inlägg