Den översta bilden representerar ganska mycket mitt liv. Mina skidor står mot ett caféfönster, ett Café där mina bilder hänger på väggarna just nu. Det är kul. Jag blev väldigt tagen av fotografen i mitt förra inlägg som hade cykelaffär numera.

Det är lite min dröm, att jag och några polare skulle ha en cykelaffär, mecka med cyklar, dricka espresso, solen skulle skina ofta och vi skulle ha sköna fåtöljer på trottoaren där alla polare kunde slå sig ner och fika, snacka, visa lite bilder. På tvn bakom skulle de olika loppen gå i direktsändning. På väggarna skulle vi ha bra fotografi och det skulle finnas en jävla massa schyssta fotoböcker att kolla i.

Vi var ju på väg att genomföra idén men det sprack på att vi kom underfund med att det skulle inte gå runt ekonomiskt,,,synd va?

Den andra bilden är väl världens undergång, eller vad tror Ni?


Kommentarer

  1. Eller ett vårtecken. Men visst det låter som en jävligt mysig affärsidé.

    /b

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg