Stort tack till alla som grattat.



Ola Rockberg, tog en fin bild på mig då vi drack lite öl igår kväll. Jag får väl returnera med de här inte lika bra.

Hur det känns att få Sune Jonssonstipendiet? Stort så klart. Stor ära. Han är ju i mina ögon en av de två som är grunden för den svenska fotografin. Jag måste också få tacka alla som grattat, sinnesjukt mycket folk, blir både rörd och stolt och glad, STORT TACK.

När man håller på som jag gör, i snart 45 år, så tänker man då och då den hemska tanken: tänk om det jag gör bara är skit, ingen gillar det osv,,,det är en avgrund i de tankarna, men att få så fina stipendier som jag fått genom åren , Gullers, Lennart af Petersen och nu då det fantastiska Sune Jonsson, gör att man på något vis får tilltro till sig själv. Det är fint att känna.

Åre vaknar upp, solen ligger där borta o glimmrar bakom Skutan, kan vara dags att gå ut och åka lite....som sagt, Stort tack till alla.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg