Idag fortsätter Touren, men det är bara plattetapper så det kan man skippa. Däremot såg jag att Astana funderar på att kontraktera Franck Schleck, som varit avstängd för doping. Det är ju fan rena vansinnet. Hur kan de ens fundera på den grejen? Det är fan en skam för cykelsporten om han tas till nåder igen. Suck,,,måtte någon vettig människa säga ifrån.

Nåja, jag har i  alla fall fått en bra bokide, skitkul grej, så den ska jag skriva i juli, försöka bli klar till i augusti då jag drar till Spain en sväng.

Formen då? Bra, men är inte så intresserad av att sitta på cykeln just nu. Blir mest att man glider iväg några mil och sitter och tänker på annat. Det brukar vara samma med skidåkningen i mars, man bryr sig inte längre, man har fått sitt och mer därtill. Lusten att arbeta däremot börjar då stiga som saven i vassen. Skön känsla.

Jag går igenom mina bilder. Jag har faktiskt dokumenterat en period i livet, en ganska lång period. Det känns himla bra, himla, himla bra.

Populära inlägg