Pitepalt

Pitepalt på Ica i Duved. Köper ett paket. Ska koka i en halvtimme. Jag funderar på om betongklumparna kan köras i micron?

En dag med sol igen. Nya pjäxorna gör sitt jobb, mal ner underbenen. Det blir nog bra om en dag eller två. Funderar på att bada med dom så de sitter perfekt, men de är ju så tunga så man lär väl drunkna.

Lars Lerin, i Min sanning. Han har ett vackert ansikte och är ganska fascinerande att lyssna på, flyter iväg,  lämnar konflikterna bakom sig. Underbar konstnär.

Dagarna handlar bara om: Ska jag vara i snön eller på snön eller bredvid snön? Jag ids inte förklara för de som inte förstår.

Om terroristhandlingen i Frankrike så kokar jag ned det till det vanliga. I undantaget, hos de undantagna, kommer extremismen. Nu är det bara frågan hur det ska lösas upp? Tungt beväpnade fanatiker. Undrar om de ångrar sig i denna stund? Det finns väl bara ett eller två slut. De skjuts eller de spränger sig själva i luften. Sedan återstår den tunga frågan: De undantagna , hur når man de undantagna?

Populära inlägg