A day in my life, eller workshopbilder.



Anders Reitmaier: Så nära inpå att jag kan ta på, ett alldeles för stort avstånd att överbrygga. Som barnet från någon annanstans, med ögon stora av förundran och fascination.




Sigfrid Lundberg: Med en konkav spegel kan man få in intressanta optiska fenomen.
                              Jag åt inte lammkorv till kvällsmat.



Ernst Fusser: Många är på väg idag. Kanske till något bättre, vem vet. Bara hösten är här.



Håkan Wramner: Den sista brittsommardagen på Södermalm. Och samtidigt slutet på vår långa workshop. Här går jag mina rundor och här tar jag mina de flesta av mina bilder. Det är kanske ingen smältdegel av intryck för en som gatufotar. Men det räcker. För många bäckar små....


Annika Söderlund: Tänker på livsstil och hållbarhet denna somriga dag i oktober 2015. Vi ses någon gång i ett annat forum hoppas jag.




Jag hade svart skjorta, svart kavaj och bruna skor. Jag gick på ett party där alla var vackra och hade bultande hjärtan. En dag i mitt liv, en natt i mitt liv. Ett liv, mitt liv. Mitt vackra liv.

Populära inlägg