Poddar och annat

Grekland 32 grader. Ganska varmt. Såg fotbollen, gick och diskade istället, ett vrål och vi gjorde mål, kollade på reprisen. Ett irländskt självmål. Tror jag aldrig sett ett sämre landslag än det svenska i år. Ingenting går och alla pass går fel osv,,,synd om grabbarna.

SAS ids man ju inte ens kommentera. Snacka om lyxputtar.

Poddar, det är poddar överallt. Är det någon som lyssnar på dom. Ser att tex Fotosidan har några poddar,men aldrig att någon kommenterar dom osv. Jag har försökt lyssna, men det är inte som att se på tv, inte heller som att lyssna på radio. Jag kommer aldrig igenom en podd.

Det är kanske synd? Nu har jag två bloggar, den här och sedan den jag gjorde med retrogrejerna häromdagen och en hemlig jag jobbar på. Jag försöker samla upp mina texter samtidigt som jag ska försöka göra nytt.

Cykelgänget kommer till Naxos, de fick ta nattåget till Köpenhamn för egna pengar för att komma iväg till ön. Själv fick jag köpa nya biljetter för några tusenlappar för piloterna höll på jävlas och flyga över Munchen.

Så kan det vara när det krånglar. Nu önskar jag mig lite kontinuitet, cykla på morgonen, lunch, siesta, skriva, gå till Chali kafé, umgås och sedan sova. I alla fall fram till oktober då jag sätter mina fötter på svensk mark igen.

Populära inlägg