Fotboll och fetknoppar

Min son och dotter. Mina guldklimpar. Jag cyklade ut till det fantastiska Tyresö slott och sedan på vägen hem så tävlade jag mot bussen, vem som hann hem till stan först. Jag vann,,,hahaaha, tyckte jag var roligt.

I alla fall. Det var fotboll i stan och det måste faktiskt sägas: Vad är det för fel på män, så många män är ju som lobotomerade bäbisar. Det är ju lite känsligt det här. Det  var ju en del nötter som tyckte man diskriminerade män på Fotografiska då man ändrade på entréavgiften en dag till kvinnors förmån. Det var ju fan löjligt att börja snacka om diskriminering. Men, det var ju bara ren dumhet att ta illa vid sig av det, men värre är det ju med den enorma apparat som ska till för en fotbollsmatch, alla dessa pengar som slösas på dessa lobotomerade bäbisar. Vilken fylla, vilken aggressivitet, vilka pengar som bara rinner ut på skit. Låt klubbarna betala alltihopa.

Jag gillar ju sport, kollar på Girot, fantastisk underhållning, men alltid är det några fetknoppar som ska springa bredvid cyklisterna i backarna, halvnakna, så nära som möjligt, mobilen i handen för att filma och det är ofattbart att de inte inser att de är fullständiga töntar. De är ju rent patetiska, men det går liksom inte in i de här bäbisarna, de här männen som inget fattar.

Nåja, frågan måste ändå ställas. Varför finns det så otroligt många män som i vuxen ålder som är som bäbisar. Totalt oförmögna att agera som vuxna. Säg det, säg det.

Populära inlägg