Workshop, Naxos, 8-11 sept

Workshop, Naxos, Grekland, 8 - 11 september.

En workshop som handlar o hur man genomför ett projekt, skriver blogg, jobbar med sin egen marknadsföring, gör böcker. Hur man lever som fotograf. Vi bor och arbetar i mitt hus i Monitsia, mitt på den grekiska ön Naxos.  Vi äter, arbetar och lever ihop under några dagar.

Det blir en intensiv tid med ständigt arbetande och ständigt snackande. Det du behöver är en digitalkamera, bra humör och en dator. Du bestämmer själv vad du vill arbeta med, men du får också uppgifter av mig. Det blir dagliga redovisningar. Mycket skratt och i värsta fall, lite gråt.

Pris: 5000 kr och då får du boende i huset gratis, däremot betalar du alla resor och den kollektiva mathållningen tillsammans med de andra.

Max 5, min 3 personer.
Sista anmälningsdag 1 juli. Mer info får du om du mailar mig på mickeberg@hotmail.com

Populära inlägg