Mentorskap 2018

Paris.

Min Mentor i fotografi var Christer Strömholm. Egentligen var vi ju vänner, men jag lärde mig mycket av honom. En del av fotografi, men mest om livet, hur man förhåller sig.

Nu har jag under några år tagit människor till mitt Mentorskap. Under ett år följer jag deras bilder, snackar om livet, för väldigt mycket i bild handlar om att snacka om livet. Vi pratar även om teknik och förhållningssätt. Jag tror, eller rättare sagt, jag kan se att det har betytt mycket för dom som varit med, på samma sätt som det betytt mycket för mig. Ett slags givande och tagande, ett slags kamratskap som fortsätter även efter mentorsskapsåret.

Så, är du intresserad att utveckla din fotografi under ett år så kom gärna med i gänget. Vi arbetar på nätet, träffs då det fungerar. Vill du ha mer info, så skriv till mickeberg@hotmail.com
Priset är 10 000 kr för ett år och du börjar i samma ögonblick som du betalar.

Populära inlägg