In i mörkrets ljusa dalar

Det sker saker och ting från en dag till en annan. Plötsligt läser jag att ekonomin går bra i USA och att Trump går framåt. I Sverige håller Löven och co på med den här underliga grejen med de afganska grabbarna. De får stanna, tillfälligt, sedan får vi se. Känns ju jävligt ofärdigt på något vis, precis som med vinsterna i välfärden, för eller emot? Med sossarna är det ju omöjligt att förstå vad dom står för. Det är som en rosa klappgröt som bara snurrar omkring.

Jag sålde en del punkbilder till Svt, ett program som kommer på julafton, fick två erbjudanden om att hålla föredrag i Svedala och sedan fick jag en förfrågan om jag ville sälja bilder inbakade i glasfiber. Jag vet inte vad det är men det är säkert något bra.

Sedan till det härmed fotografi. Det lönar sig inte så mycket att tänka så mycket. Det bästa är att göra.

Populära inlägg