Alltså, hur ska man göra?

Vilken tragisk jävla verklighet vi lever i. Ungern, USA, Syrien, Ryssland, Akademien, osv osv,,,Troligtvis har det alltid varit tragiskt men de sociala medierna förstärker allt femfaldigt. I alla fall gjorde jag några egna drag.

Det första var att stänga Fejan. Jag har ju Fejan till en enda grej, göra reklam och lägga ut mina texter, men lika förbannat blir jag förgiftad av den där sajten varje dag. Ju mindre möjligheter man har att klicka på saker och ting, desto mer tid får man över till eget arbete.

Facebook bort. Kvar blir Instagram, mail, min blogg och sms.

Sedan kopplade jag bort Fotosidan som jag brukar läsa då och då, men att läsa den sajten är som att se på Tv3 och nåt program om folk som inte kan hantera pengar, eller Bonde söker fru. Sådana där program man ser och förfasar sig över. Program som är så out of time att de borde hänga på något unket museum sedan hundra år tillbaka.

Helt förbannat värdelöst i min bok.

I natt vaknade jag halv två, drömde någon vansinnig dröm om att jag hyrt en bil i Lund och inte hittade tillbaka. Helt absurt så då tog jag de här besluten istället.

Vi söker ständigt större publik och det beror på( i mitt fall) att jag behöver en slags berömmelse och och ett sätt att tjäna pengar. Jag ska nu söka ett annat sätt, hitta en flock som gillar mitt, bli benhård mot det som jag inte gillar och skapa mig det där reservatet som jag behöver och egentligen redan har och utifrån det skapa nya kanaler för att nå ut.

Populära inlägg